Fortsättning.. "Julens önskelista"

Jag har velat ha en systemkamera länge nu, men jag insåg för ett par dagar sedan att det skulle räcka med en vanlig och bra digitalkamera. Mina krav är att den ska reagera snabbt och inte ta sjuttio år på sig för att ta en bild. Hade en gång en digitalkamera som min syster lade beslag på, det var ett riktigt praktexemplar på vad man inte ska ha. Tänk er att fotografera en hund, eller en häst, man trycker på utlösaren framme vid huvudet i hopp om att få med hela hästen/hunden men nej.. man får ett fin bild på hästen/hundens bakdel istället. Det går fetbort.

1. Globus Crincle, dressyrsadel
2. Digitalkamera
3. Presentkort på Hästsportbutik, typ 10 000 kr

Jag återkommer med mer förslag.


Dessvärre vann jag inte tävlingen som http://showjumper.blogg.se hade med benlindorna, men nu ska jag se till att vara med i varje tävling hon lägger ut. Någon gång måste det vara min tur!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0