Såhär glad var jag idag:

                        

                            


Jag är så stolt över mig själv och Moro idag, gud vad vi var duktiga! Jag utvecklas och Moro står ut med mig! Jag red inte ens så här bra första gången för Hitler som jag gjorde ensam idag! Många uttropstecken! Cowabunga! Jag satte mer press på mig idag och försökte verkligen att koncentrera mig på det jag gjorde. Moro var ganska avslappnad och gick mellan hjälperna hyffsat bra. Min ena ridstövel har dock gått sönder i dragkedjan, så jag fick rida i vanliga skor idag. Det kändes. Men jag sitter ändå och dinglar med benen titt som tätt, speciellt när jag blir trött. Som jag beskrev tidigare så känns det på något sätt som om att jag liksom försöker sparka mig ur sadeln, haha.. Jag vet inte hur jag skall beskriva det som..

Det här trodde jag aldrig en månad in som hästägare till denne polack! Roligt, roligt!

I morgon blir det lite mer träning, men denna gång i sällskap av Hitler!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0