En ny dag, nya uppenbarelser!

Efter dagens dejt med Hitler så for jag direkt till stan och hämtade upp Värmland, tillsammans har vi bestämt att spendera helgen med varandra eftersom min man (haha) jobbar i helgen. Eller nej, jag har bestämt att vi ska spendera den tillsammans. Tycker det är trevligt att ha någon annan än Jonny att köra med då och då, och dessutom så tycker hon om kladdkaka lika mycket som jag gör. Vi for in på Hööks och köpte ett grönt schabrak, inte särskilt snyggt, men nytt eftersom jag har bestämt mig för att jag måste hålla efter och byta ut då och då. Man kan förstås tvätta, men köper man ett schabrak för 79 spänn så kan man ju kasta det efter ett par gångers ridning.

Ok, nej, jag skämtar. Jag slänger aldrig något! Särskilt inte sådant som man alltid har användning för.. 

Red förstås idag också, och det är SÅ roligt! Jag får liksom uppenbarelser hela tiden, och jag tycker självklart om att upprepa hur mycket jag suger åt mig av att jag har lärt mig nya saker, gång på gång liksom. Hitler drar i vanlig ordning en djup suck och säger åter igen att hon aldrig säger något hon inte menar. Och tro det eller ej, men mellan sina diktatiska befallningar så får jag lite beröm. Mycket om jag gör något som hon själv inte hunnit att säga till om.


I morgon ska jag och Värmland skritta ut, själv tänkte jag ta med mig min cykel så att jag slipper gå. Jag tänker nämligen vara så generös att Värmland slipper gå på sidan om. Och själv, ja, så orkar jag inte gå så det var ett riktigt smart drag att jag skulle ta med cykeln.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0