Another workday

Jag skall snart bege mig iväg till Bäckmo Förskola och vikariera på Snäckan tillsammans med de ursöta barnen idag! Jobbar mellan 07.30 - 16.00 nu så här inför påskhelgen och det känns skönt att jag faktiskt slipper att få en förfrågan/samtal om arbete. Åtminstone fram tills på tisdag, men jag måste kanske tacka nej om jobberbjudande dyker upp i och med att jag går in på sista veckan i kursen. Jag har legat ganska bra till hela tiden, men nu börjar det att bli lite ont om tid för allt som skall göras.

Idag ser dagen ut som följer:

  • Jobb 7-16
  • Ut till Sessan och hugga ned några granar
  • Åka till Prinsen och mocka
  • Gå ut och gå en kort sväng med Prinsen
  • Massera Prinsen
  • Fylla på jodopaxlösning i omslaget
    Plugga!!

Nu måste jag gå!



Kommentarer
Hanna

Oj shit! Är du tidsoptimist or what? ;)

2010-04-01 @ 10:52:47
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0