Dumhjärna

Fick ett samtal från Tynderö förskola för en stund sedan, de undrade om jag skulle/kunde komma till klockan 12.15 idag och jobba några timmar extra för en av de ordinarie ur personalen. Hade redan lovat det i fredags men av någon anledning hade jag glömt bort det (!?) så det var ren tur att de ringde. Brukar ha stenkoll på när jag ska jobba extra och så...

Läser Engelska B nu, det är en kurs som jag inte direkt uppskattar, men som jag känner att jag måste ha för kommande studier. Hittills har jag gjort taktiska val genom att välja kurser som jag vet fungerar för mig, även om vissa ämnen varit "nya". Nu kommer jag med nöd och näppe fixa ett godkänt och jag kräver inte mycker mer än så heller förstås, men jag drar liksom ut på studierna hela tiden. Skall dock försöka att få lite gjort innan jag susar iväg ut till Tynderö, kan vara bra om jag följer planen något sånär i alla fall.

Auf wiedersehen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0