Hej och hå

Ikväll har jag blivit förvisad upp till sovrummet eftersom Jonny har några kompisar på besök, lika bra det eftersom jag verkligen behöver lära mig programmet InDesign... Smart att komma på att man måste lära sig det sista veckan på den här kursen, men det är bara att ladda kanonerna, liksom. Jag måste lära mig det här, dock är Infokomp's onlineversion det sämsta tänkbara, det finns liksom inget som fungerar som det ska.

*~~~*~~~*~~~*~~~*


Lilla gubben var ute för första gången sedan veterinärbesöket idag, han såg ut att trivas. I morgon är det dags att lossa det våtvärmande omslaget och då får jag se om det kommit ut några härligheter eller inte. Han är åtminstone inte varm i benet längre så det borde ju tyda på att det går åt rätt håll. På tisdag kommer hovslagaren och efter det är det dags att testa om veterinärens misstankar stämmer, vilket jag inte tvivlar på eftersom röntgenbilderna inte visade något annat.

Är allt som det ska så ska jag rida igång Moro igen, bli skritt några dagar och ganska snabbt skrittarbete i ridhuset. Ska kidnappa lilla Sessan också så att hon kan göra en genomkörare med Prins Charming, han mår mycket bättre i kroppen då han är i gång, just nu knäpper det och ha sig i lederna när han fått så mkt vila. Kanske kommer hoppträningarna också att gå bättre när det inte är något som ligger och trycker mot sulan, det kan ju faktiskt ha varit därför som han varit lite seg.


Kommentarer
sessan

längtar efter att få bli kidnappad !!

2010-04-04 @ 17:48:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0