Ett tråkigt avslut på veckan...

Pust och stön. Somnade i soffan efter att jag ätit lite kvällsmat efter en dag på jobbet, en tråkig och allmänt seg dag där jag bara ville säga upp mig med omedelbar verkan. Suck. Har nu 24 timmar ledigt innan det är dags för de avslutande två nätterna på den här cykeln och det ser jag fram emot. Är inte taggad överhuvudtaget att jobba nu, men det är väl bara tillfälligt.


På torsdag åker vi in till PH-vet och kollar tassarna på min polackprins igen, får se vad det blir av det här men det bådar inte gott. Det är bara att ta det som det kommer helt enkelt, men det är extremt tråkigt om han inte håller bättre än så här, då finns det bara en utväg. Får se vad Per säger på torsdag om situationen, om han vill fortsätta ge det en chans eller om det snart är över.

Lilla hjärtat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0