Vägen till framgång går över en oxer

Kvällens snackis är inte IDOL 2010 och dess vinnare - det är Jay och Minnah's påstådda romans.

Hur ligger det till egentligen? Är de ett kärlekspar? Ett simpelt PR-trick? I'm dying to know! Jag är helt klart den där typen som äääälskar skvaller, så länge det inte involverar mig själv. Tycker till skillnad mot för många andra att Jay verkligen gjorde vinnarlåten bäst, men Minnah har varit min ständige favorit. Mjauu.

Har precis borstat tänderna, i morgon "tävlar" jag hoppning på klubbnivå. Vet inte om det blir en eller två klasser, beror helt på bana och vilket pris det blir (för att delta alltså). Om det blir två klasser, då blir det med två olika hästar. Den ena en häst som jag inte hoppat så många gånger tidigare. Det räckte dock inte att jag rider i klubbens träningsgrupp med inriktning hopp för att få vara med, nej, jag skulle minsann ha ridit minst LC:1 med minst 50%.

Letade upp mina gamla resultat och kommer att slänga upp en LB:1 med godkända resultat framför ögonen på dem. Sug på den ni, ni som bestämt dessa regler! Jag är nämligen en ryttare med oanade förmågor! Moahahaha... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0