Josefine goes förskolelärare?

Kom precis hem efter ett besök uppe på dagisavdelningarna här i Söråker, har varit och presenterat mig för extraarbete som vikarie då ett tillskott i kassan skulle vara perfekt. På hälften av alla avdelningar var det samma förskolelärare som när jag var liten, vilket förvisso är bra eftersom de då kände igen mig direkt och visste vem jag var, men det måste vara evigheter sedan? Nåväl, hoppas att de ringer något framöver, det vore perfekt att kombinera med mina studier. Måste bara skicka sms till stallkompisarna om att jag helst tar varje lördag och söndag morgon och sedan kvällspass om utifall att de ringer och behöver personal någon gång.

Men det ska nog inte vara några problem skulle jag tro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0