Långlördag

För första gången på länge sitter jag hemma, har ätit lunch och dessutom varit i stallet och ridit redan så jag har hela dagen framför mig. Kanske kommer jag äntligen att kunna komma igång med det andra arbetet som går ut på att göra en konfliktanalys idag. Såg nyss en repris på när Anna Haag tog OS-silvret och det är alltid lika spännande när en svensk är med och kämpar i medaljstriden. Grattis!

Moro tappade en sko idag, men Lotta skulle slå på den i morgon så det är bra, skönt att ha en hovslagare i stallet. Red tillsammans med AK och en av hennes ridtjejer, tanken var att rida upp i Snägden men det var så dålig väg där så vi vände om och gick tillbaka. Moro började att tveka redan efter bommen och det var lite samma sak som när jag precis hade köpt honom, men nu känner jag ju honom på ett helt annat sätt dock.

Nu blir det lite plugg!


Kommentarer
tess

Hjälp mig bli veckans blogg genom att rösta. Gå in på min blogg och klicka på länken i min text... snälla hjälp min lilla blogg synas.



Trevlig lördag



//tess

2010-02-20 @ 16:32:21
URL: http://tess701.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0