Mamma!

På lördag har jag bjudit mamma på mat- och filmtajm, vår kontakt har varit sisådär på senaste tiden och jag saknar hennes sällskap. Satt och tittade igenom ett album från det att vi var i Turkiet för att hitta någon bra bild på henne, vilket jag dock inte gjorde. Hittade dock en från när vi var ute och åkte båt tillsammans med Sofie och mormor, när vi badade mitt ute i havet. Underbart skönt vatten, som terapi för kroppen.. Det är väl värmen och saltvattnet som gör det antar jag?!



Det var en skitrolig resa, en resa jag skulle vilja göra om någon gång i framtiden! Jag och Sofie fick mycket bättre kontakt då och vi lekte i poolen som två små 10-åringar, medan hotellpersonalen höll på att vika sig av skratt. Två tjockisar som gjorde kanonkulan och andra diverse roliga vattenövningar som skulle få vem som helst att kissa på sig.

Funderar på att laga Jessicas goda och nyttiga tacoinspirerade rätt, faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0