Till världens bästa PrinSessa!

Idag har jag flyttat ett stycke häst mindre än en kilometer bort från det förra stallet. Det dök upp en möjlighet och jag tog den direkt, har haft ett par dagars betänketid och nu fanns det ingen tvekan. Är så oerhört tacksam över att de ställer upp så här mycket på mig och min prins, och den förra hyresvärden tog det väldigt bra. Ska försöka åka bort med en blomma i morgon för att visa min uppskattning!

*~~*~~*~~*~~*


En uppmuntran till min kära Sessa är också nödvändig, tror hon är lite ledsen över en viss människas agerande på sistone! Hon förtjänar all kärlek och uppskattning för all tid och engagemang som hon alltid lägger ner! Utan henne hade jag antagligen varit galen nu, men jag älskar Moro mer än någonsin och det är tack vare henne! Utan all hjälp och engagemang hade vi aldrig varit där vi är idag.

Tack för att du finns! Du är bäst!


Kommentarer
sessan

tack kära du ! det värmer ...stora kramen till dig !!

2010-02-27 @ 20:58:24
Jennifer

Jag behöver lite uttorkande just nu iaf, har ju en återfuktande oxå. Ska ta och kolla efter den lilla tuben, värt att pröva:)

2010-03-01 @ 18:07:55
URL: http://jenniferohlson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0