Total hårmakeover?!

Ok, nej.. Jag har inte hunnit med så mycket som jag hade velat idag, var och klippte mig på John Bauer hos en jätteduktig och gullig tjej som hette Natalie idag för en billig peng. Jag vågar som sagt inte besöka min egna frisör förän jag gjort något åt det här eländet, hon pratade så gott om mitt hår då när jag sist var det, att det var en sådan fin blond färg och att det var så friskt och fräscht sedan jag slutade att färga håret hemma. Vad gjorde jag sen? Färgade det svart, hemma!  

Morran blev sjukt fin i håret, hon klippte av ganska mycket och färgade och jag blev SÅ avundsjuk. Nu ska jag spara ihop lite pengar och åka och fixa till färgen där, inte för att det är så mycket, men studerar man och har stora utfgifter på hästkräket varje månad så blir det tight. Överste Morr betalade typ 300 kr för sin färg och då färgade hon utväxten, samt att hon hade slingor i hela håret. Svinbilligt! 150 spänn för en klippning, så om det finns någon fattig jäkel där ute som är i behov av en makeover så kontakta mig så fixar jag!


Kommentarer
Hanna

Bild?

2010-02-20 @ 11:08:46
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0