Här skall viktväktas!

Fick ett tre månaders långt medlemskap utan kostnad på viktvaktarna.se, sist jag gav det en chans så gick jag ju faktiskt ner drygt ett kg i veckan. Tack Madde för medlemskapet! Det här ska jag se till att utnyttja, började redan idag för att försöka få igång tänker lite, men inte förän till veckan kör jag igång på allvar. De har ändrat lite sedan jag var med och då fick jag äta 24 points per dag, nu får jag äta 38 points, så jag måste lista ut vad ändringen innebär. Äter jag 38 points som jag gjorde då, ja då lär jag inte gå ner i vikt.

Nåväl, det ordnar sig.



Jag är överviktig och det känns i mina knän och i min rygg, annars skulle jag aldrig tänka på att gå ner i vikt. Haha! Jag har ju börjat helt ok och lagt om några (o)vanor och det känns faktiskt bra, bara att hålla tummarna över att jag går ner i vikt så som jag hoppats på och tjatat om dag ut och dag in.


Kommentarer
Hanna

Hoppas det går bra!

2010-02-03 @ 20:11:51
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0