Utlovat filmklipp från hoppträning 12/2

Lovade något filmklipp från hoppträningen igår och det kommer här:



Är som sagt fortfarande lite feg, mycket sitter kvar sen när jag hade Kulla och hon alltid bjöd härligt på hindret och i sista stund lade in en grisnit så att jag flög rakt in i det hinder vi egentligen skulle hoppa. Så igår när vi tränade så gjorde jag inte så mycket för att "skynda på" Moro, utan jag lät honom nästan gå i den takt han själv ville.. Det resulterade förstås i den där lilla "vägringen" som uppkom för att det verkligen gick i slowmotion över första hindret så att vi helt tappade fart till det andra. Efter det använde jag mina skänklar åtminstone lite mer, men inte tillräckligt, det ser jag på de filmklipp som togs av Överste Morr igår.

Det klipp som jag visar ovan är ändå ett av dem bättre..



Kommentarer
Lina

Jag skulle aldrig våga visa upp mig när jag rider. SÅ feg är jag! :)



2010-02-13 @ 15:26:06
URL: http://urfokus.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0