Flygande Josefine på träning med Eva!

Gud, jag är så mätt nu.. Lagade Flygande Jacob och åt tillsammans med bandpasta och det var SÅ gott! Måste lägga på ett kol nu, har  upptäckt att jag missat att jag har två uppgifter kvar i psykologikursen, inte en som jag trott i över en veckas tid nu. Smart, ärthjärna! Ska läsa och plugga på nu alldeles snart, i morgon har jag ytterligare en fullbokad dag och jag vet ärligt talat inte hur jag ska hinna med det här.

Har pratat med Eva H nu om träning och jag har bekräftat mitt intresse för ridning för henne i grupp varannan vecka, till att börja med. Vet inte hur det ser ut ekonomiskt helt och för att börja lite lätt tror både jag och Eva att det är ett bra upplägg! Kommer i sådant fall att rida med ekipage som är mer på min och Moros nivå och det tycker jag känns bra. Eva känner ju mig och jag känner henne och för att inte sätta ribban så jäkla högt på en gång så tycker jag att det här är perfekt. Fick ingen plats för Marianne Bäckström och jag känner att jag inte riktigt vill vänta på att eventuellt få ett samtal om att det är någon som lämnat återbud. Därför kan jag träna för Eva, får tid att känna mig för och kanske vara med för Marianne någon gång om det finns plats och att det passar. Evas träningar ligger för närvarande också på fredagar, så det blir till att samsas.

*~~*~~*~~*~~*

I morgon kommer överste Morr hit, vi ska ha filmkväll och titta på New Moon tillsammans! ♥




Kommentarer
Anonym

Jag tycker Ingela också ska vara med och titta!

2010-01-21 @ 00:57:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0