Mjölkchokladbrun eller bajsbrunt?

Jag har passat på att lägga ner lite måltid på trapprojektet jag hållit på med i snart två års tid nu. Hade en sådan bra bild i huvudet när vi (jag) planerade det där, bajsbrun nyans, vilken hit! Men vi säger chokladbrunt för min skull så jag slipper gå runt med ångest över det också.

*~~*~~*~~*~~*

Har lämnat in en uppgift i b-kursen för psykologi, hoppas verkligen inte att min lärare av någon anledning hittar hit, men ibland förstår jag verkligen inte ibland varför jag får högsta betyg på kurser och arbeten jag genomför. Känns som att jag ofta bara fattar halvsju, samt att det tar så lång tid att genomföra ett arbete. Fast å andra sidan, utan tiden jag lägger ned för fördjupningen skulle jag inte ha fått de betyg jag fått heller. Får se vad läraren tycker om mina två inlämnade uppgifter hittills, skulle sitta fint att få ett till MVG men någonstans betvivlar jag det. 

Hade utsläpp av hästarna idag, red sedan ut och galopperade med Moro i skoterspåret, vilket vi båda uppskattade.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0