Snart färdigstuderat, för den här gången...

Nu är det bara 45 minuter innan jag får lämna HL, ska bli skönt med en dusch, frukost till nyhetsmorgon och sedan 7-8 timmars sömn. Vet egentligen inte vad jag ska fylla min blogg med, har så tomt på idéer i knoppen och har så haft under en ganska lång period. Heltidsstudier i kombination med heltidsjobb är ingen hit, även om vi är ledig mkt så känns det som att det suger all energi ur mig. Kommer i alla fall att hinna färdigt med de obligatoriska uppgifterna i kursen och klara ett godkänt.

Jepp... Har haft så svårt att sätta mig in på djupare plan när det gäller studierna så mer än godkänt har det inte blivit de senaste kurserna. Huvudsaken är att jag blir klar någon gång... När jag har mitt slutbetyg ska jag fan köpa en studentmössa och gå ut och vråla att jag har tagit studenten (4 år för sent). Ska söka in till en utbildning jag vill gå också, vilket börjar i januari 2011, håll tummarna på att jag kommer in! :)


  • Maila Ingela S. på Oskars och be henne att skicka arbetsintyg
  • Ansök till utbildning
  • Fira min student!
  • Åka på semester (vart?)


Osv.


Måste packa ihop nu... snart hemgång!!




Kommentarer
Morr

Wihooo!!! :)



"Åka på semester (vart?)" - Varför inte Alanya? =D Eller ännu hellre, åk hit. Du och Jonny kan ju tälta här ute. Blir gourmetmat a´la korv med bröd. Kanon!

2010-07-24 @ 17:15:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0