True love

Vi har gjort en sista flytt nu till Cheval, en vecka ute i idyllen Tynderösundet gjorde lilla "Morre" full med energi. Han blev precis som på många andra ställen väldigt omtyckt, trots att han just nu är lite av ett pain in the ass. Han är väldigt anpassningsbar och han behöver inte flera dygn på sig för att acceptera ett nytt ställe med nya rutiner, han bara är. Ytterligare en anledning att älska honom, världens bästa polack!

Hade med mig videokameran för ett par dagar sedan i hopp om att föreviga ögonblicket när han efterlängtat ropar efter mig. För så är det, vår relation är ömsesidig och jag är övertygad om att han älskar sin matte som alltid ger honom mat. Jonny filmade och jag ropade och fick gensvar ganska direkt, ska försöka få in det på datorn i dagarna så att jag kan visa er vad jag menar.

Äkta kärlek!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0