Glädjande arbetserfarenheter

Idag har jag gjort världens framsteg på jobbet, och det var roligt!


Jag har bytt min första bajsblöja!

Grejen är att det var barnets så roliga reaktion vid mitt fumliga och något nervösa sätt att hantera situationen. Tog bort hela härligheten och skulle sätta på en ny blöja, när jag inte hittar hur man sätter fast den. Letade efter en klisterflärp, men hittade ingen så jag fick fråga en av de andra förskolelärarna som visade mig att det bara var ett kardborreband som man satte fast på blöjan liksom. När jag fixat det utbrast världens gulligaste unge med ett strålande solskensleende och glittrande ögon:

"DU KUNDE!!"

Där stod jag likt guldmedaljörerna på OS och knöt näven med ett efterföljande; YES!


Vilket team vi var alltså!


Kommentarer
sessan!!

haha härligt !!

2010-03-17 @ 17:21:20
stine

Så fin blogg!

Ta en titt innom min å kommenter gjerne!

2010-03-17 @ 18:24:55
URL: http://www.stinedre.blogg.no
Tine - A Girl From Norway!

Fin blogg du har! :)

Håper du får en kjempe fin onsdag! :)

2010-03-17 @ 19:46:15
URL: http://TineSofiee.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0