Min älskling

En snabb liten uppdatering.

Det är svårt att inte älska lilla prinsen. Vet inte riktigt vad det är som gör det, men jag känner mig lite fånigt kär varje gång jag åker till stallet och får pussa på min älskling. Det enda jag saknar just nu är att få bo på en gård med eget stall så att jag kan gå ut i stallet när det mig behagar liksom. Red ikväll efter några timmars jobb på Bäckmo förskola på Skäret och nu äntligen kände jag igen min lilla loppa.

Red tillsammans med Elin och Spider, först skrittade vi ute en sväng i mörkret men sedan red vi en stund i paddocken på ridstadion. Passade på att trava och galoppera Moro en aning och han kändes som rena drömmen mot för hur han kändes i helgen. Tack vare Sessan!

Nu, Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0