Prins charming fortsätter att imponera

Stackars min lilla älskling, igår hade han sådan träningsvärk efter att jag varit med och tränat i fredags för Eva H. Han kändes riktigt stel och trött när jag red honom i ridhuset, hade med mig Jonny och hans två barn också som tittade på. Ena tjejen tjatade om att få rida, dock rann tiden i väg och klockan närmade sig 20.00 när de stänger ner anläggningen på ridstadion så det blev ingen ridning inomhus. Däremot fick hon hoppa upp när vi skulle gå tillbaka och om det fanns något pris i att hålla andan till häst så tror jag att hon skulle ha fått det priset med lätthet.

Prins charming var så duktig, rena rama klippan helt enkelt och dottern pustade så småningom ut, hon tyckte att det var fasligt högt att sitta på honom. Tidigare har hon bara ridit Klöver och han är ju en mellanstor B-ponny, så visst var det lite skillnad.

Idag ska älskade Sessan komma och rida Moro, behöver lite hjälp att bena ut några saker och den som kan hjälpa mig bäst då är ju förstås Sessan.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0