Tagen på bar gärning... igen

Eller?

Sessans hunk var på ortens affär idag och inhandlade diverse småplock innan han skulle åka ut till sin lovergirl ute i Tynderö. Jag var snabb att påpeka att jag INTE hade handlat någon Japp idag och det kunde han gott hälsa Sessan när han träffade henne! Hans sköna vecka i Alperna (?) var något som hade satt sig djupt och hans plan var att inviga kärleken i utförsskidåkning. As if, liksom. Hoppas jag inte röjde hans hemliga planer nu, men jag kan berätta att stränder, värme och sol antagligen skulle slå högre hos Sessan.

Eller?!

Hon åker på onsdag till härliga Gran Canaria och jag är förstås inte ett dugg avundsjuk.



Inte alls.



Kommentarer
sessan

sessan says - no skiing!!! bara sol o värme...

2010-03-22 @ 22:50:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0