Inte bättre än någon annan...

Usch, jag är inte alls bättre än någon annan. I det här inlägget skriver jag om att jag tycker täcke på föl är i princip fruktansvärt, utan att ha en aning om varför fölet egentligen fått ett täcke på sig. Fick en kommentar av kära Sessan där det stod så här:


*~~~*~~~*

Postat av: c..


Pratade med ägaren till fölet jag.. född tidigt och var välldigt liten därför hade den lilla killen kläder ..



2010-05-02 @ 18:09:19

*~~~*~~~*


Med andra ord är inte jag bättre än någon av de personerna som jag rent av ogillar på grund av det snack som går som en löpeld bland surrsugna tanter. Jag kunde inte ha vetat vad som egentligen låg bakom den orsak till att fölet hade täcke, och ingen annan än jag och de i min närhet vet varför jag är ute och går med en häst som inte är helt ren i skritten. Detta sker i samrådan med veterinär och jag är väldigt noga med att se om det skulle ha blivit en försämring på grund av promenade, men detta kan inte den som åker förbi med bilen veta och inte heller de runt stallbacken på THsF.   




Finns att köpa här: http://www.xtremehorsemakeover.com/prod_tacken.html



Kommentarer
Lina

Jag fick en fölunge den 29:e augusti 2008, d.v.s. mitt under rötmånad, fukt, regn o.s.v. Då kan det gå åt täcke! Han blev sjuk men klarade sig på något sätt ändå trots allt.

2010-05-10 @ 21:47:38
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0