Lunch med glass till efterrätt

Beach 2010, here we come...

Sitter och äter hasselbackspotatis, grönsallad och bea' från igår, köttet vi åt igår var segt och torrt. Antar att vi inte kan tillaga nötkött, fläskkött och kyckling går däremot bra, men aldrig nötkött. Jonny tycker inte om när det blir medelstekt/grillat, jag däremot vill lätt ha det på det viset, hellre lite blodigare än segt. Usch.

Åker till stallet ikväll och tar hand om lilla gubben, ska ringa på ett bete senare också så att jag kan åka och kolla hur det ligger. I så fall får prinsen gå ute dygnet runt, men det klarar han, det är bara jag som är rädd för alla knott, mygg och broms. Tycker som sagt att det är mer humant att ha hästarna ute på vintern bara de har riktigt bra lösdrift.

Have fun!


By the way, kolla in min kompis Överstens blogg, hon är sjukt duktig att skriva när hon gör det. 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0