Negativ!

Känner bara för att uttrycka mitt missnöje just nu, har varit en sådan vecka sedan planet landade på Midlanda för en vecka sedan. Det här vädre gör mig trött och uttråkad, jag känner knappt för att åka till stallet, vet inte vad jag ska beställa för sminkprodukter från Everyday Minerals och jag har absolut inte lust att lägga om min livsstil nu. En personlig dietist, kock och tränare vore bra men en sådan finns förstås inte.

Jag är sugen på tårta, jordgubbstårta med massor av jordgubbar - det hade inte varit helt fel.



Klart är i alla fall stallplats hos Karro uppe på gamla hederliga Cheval, minns när jag och mina två hästkompisar promenerade den långa evighetspromenaden dit upp bara för att köpa en lite mankamm för 10 riksdaler. Det var tider det, då drömde vi om en egen ponny medans vi satt två stigbyglar i ett snöre och slängde över pappas sågbock och låtsades rida. Lyckligt ovetande om att häst inte alls är lika med bäst jämt, näää, i verkligheten får man våndas fram och tillbaka till veterinären.

Suck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0