Porrtajm tillsammans med Edward Cullen och Jake Black

Yepp, idag lurade jag hit Översten för att åter igen titta på filmerna från Twilight, och med oss fick vi även Myran som stod för kvällens bästa smakresa - Gino. Färsk frukt, riven vit choklad som sattes in i ugnen i cirkus fem minuter och till detta serverades sedan vaniljglass. Smaksensation!


Har bestämt mig för att New Moon faktiskt är den bättre filmen av två hittills, helt enkelt för att det är lite mindre kärleksdravel i den och ännu lite mer spänning. Fast det var just kärleksdravlet som var intressant de 3 första gångerna, den 4e gången lade jag märke till en hel del annat. Den stora hypen över Edward/Robert har svalnat lite och istället måste jag säga att Jasper liksom kommer mer och mer, mest för att jag lyssnat på första boken på sistone och där framställs han som väldigt mån om Bella. Och icke att förglömma - Jake Black har genomgått en otrolig förvandling, inte bara på ett sätt, utan två.

Nu längtar vi förstås till att Eclipse kommer ut på bio så att vi kan få se uppföljningen, tyvärr kan jag nog inte hålla mig ifrån böckerna då jag är väldigt angelägen om att få veta hur det hela ter sig. Har fått några indikationer på vad som kommer att hända och det bådar väldigt gott - ser ut som att spänningen bara ökar. 

Nighty night 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0