Hektiska dagar innan resa

Var och tittade på ett bete mellan Birsta och Timmervägen idag, tror det kan bli riktigt bra för lillgubben där... Fick veta att min kära tränare Eva Hägglund också skulle ha sina hästar där i sommar, så då tänkte jag givetvis utnyttja detta till min fördel. Ja, om prinsen är bra i hoven det vill säga!

Var ute och gick med honom idag, tyckte mig kunna se en liten förbättring... Han haltar inte direkt, men han tar ut steget lite extra, kanske är det en försiktighetsåtgärd av honom. Han var inte varm alls före eller efter, så i morgon ska jag våga mig ut på en liten ridtur för att känna hur han känns. Vill förtydliga att det här är i samrådan med veterinär på klinik så ni behöver inte protestera! Jag tar hand om honom på allra bästa sätt, det lovar jag!

Har några hektiska dagar framför mig och jag vet inte riktigt vart jag ska börja.




  1. Plugga
  2. Åka till banken
  3. Jobba
  4. Betala veterinärräkning
  5. Födelsedagsfirande x 2
  6. Ta hand om häst
  7. Träffa Sessan
     
    mm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0