We’re leaving, on a jet plane

Puuh, har nyss tryckt i mig ett 90-grams skrov från Vilmagrillen som är ett lite hamburger-hak här i Söråker. Nu måste jag se till att göra klart det jag måste hinna klart med innan avresa i morgon 06.00 från Korsvägen. Dessutom ska jag hinna prova lite kläder och se om det fortfarande passar, annars blir det hard time in Alanya, har ingen lust att shoppa en massa kläder när jag kommer ner. Nej, jag ska försöka att låta bli shoppingen, det är bara onödigt.

Från Alanya/Side andra resor:



     



Har överlämnat ansvaret på lilla gubben till Sessan, hon var på snabbvisit idag till stallet och fick lite instruktioner på vad hon ska göra. Inte så mycket, hoppas däremot hon kan ta sig tid att rasta prinsen under veckan, tror det skulle göra honom gott.

Skrittade ut en lite längre sväng idag, han känns mycket bättre! Dock verkar han ömma direkt när han byter underlag, trots att han har sulor på sig, men sen går han precis som vanligt. Skulle dock tro att hans ömmhet fortfarande sitter i och minsta lilla tryck trots sulor gör att han ömmar till lite. Ni vet själva i början av sommaren när man springer barfota, då är man väldigt känslig, men i slutet av sommaren så kan man springa på grus utan att man känner av det särskilt. Jag trampade på en stor sten idag och trots att jag hade skorna på mig så vek sig foten snabbt och några steg efter så vinglade jag runt en aning.


Kommentarer
Lina

ha det bra!!

2010-05-13 @ 18:13:01
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Morr

"We’re leaving, on a jet plane" - men gaaaaah!!! Nu kommer jag vara livrädd för att planet ska krascha! :S

2010-05-13 @ 19:25:33
jenny

åh det hade inte suttit helt fel att åka utomlands nu!

ha det så skönt :)

2010-05-13 @ 23:15:19
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0