Hoppa snel hest

JAG VILL HOPPA HÄST!

Nu vet ni det. Har suttit och tittat runt på olika alternativ, kan bara tänka mig att rida på ridskola om det är med hoppinriktning. Var in på Färsta en snabbis igår och skulle kolla läget då jag vet att de har en hoppinriktad grupp i ridskoleregi - instruktören som har gruppen visade inget som helst intresse så Färsta går fetbort. Har mailat ridstadion, de har plats i en träningsgrupp på onsdagar men det intresserar mig inte eftersom det ÄR en allroundgrupp.

Har även tittat på två andra ridskolar, en i Sundsvall (som kostar alldeles för mkt pengar för snåla Josefine) och ridskolan i Härnösand. Känns lite sisådär faktiskt, men jag skulle kunna börja i en sådan grupp bara för att hålla igång min hoppnerv liksom. Kanske tills att jag hittar någon privat häst att rida eller alternativt köper en egen, men det är först om några år och så länge orkar jag inte vänta.


Kommentarer
Morr

Jag vill hoppa dum hest. :)

2010-10-19 @ 22:21:33
c..

Jag hopar alla hestar..

2010-10-20 @ 12:15:48
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se
Josefine L

Även varmblodstravare? :D

2010-10-20 @ 12:18:56
URL: http://strindlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0