Lär dig rida!

Tog hostmedicin för 40 minuter sedan och har sedan dess suttit och försökt att göra mig av med den hemska, vidriga smaken som cocilana ger. Det positiva är att jag inte hostat en gång sedan jag tog medicinen, så det måste vara ett bra tecken. Dock börjar min mage att skrika efter frukost, så det ska jag fixa inom kort.

Tänkte slå på någon av dvd:erna ur boxen "Lär dig rida", haha, förvisso för barn, men jag älskar att titta på hästar och kanske finns det något jag kan lära mig. Man vet aldrig förrän man har gjort ett försök, dessutom finns det inget annat att göra för tillfället. Så, why not? Återkommer med recensioner.





Har dvd:n "Strömsholmsmetoden" hemma också, men den har jag sett tidigare så jag vill se något annat nu. Har ni några tips på bra dvd:er eller böcker angående ridning? Alltid trevligt att läsa tycker jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0