Arbete sökes!

Vilken kort dag det blev idag då - skulle kliva upp 14:00 efter sista nattens arbete men sov vidare till 15:00. Ringde då upp min kära mor och Överste Morr och diskuterade några saker. Lade ifrån mig telefonen och somnad om och vaknade drygt 2 h senare. Behöver jag berätta att dagens alla planer blev uppskjutna? Det enda jag uträttat idag är middagen som förövrigt inte var klar förrän 19:30. Bra jobbat där.

Sitter nu och pular på med ett personligt brev som måste bli intressant, har ett arbete här som skulle passa mig utmärkt men konkurrensen är förstås stor och på grund av det måste jag ju ha något speciellt. Tror att jag har fått till det ganska bra, men förväntar mig inte att bli kallad till intervju då annonsen legat ute relativt länge.

Nu: Supernatural!



Kommentarer
sessan..

Glömde att svara på ditt sms i går ! men du kan väll ringa mig nått så jag får höra historien.

2010-10-05 @ 08:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0