En fungerande vardag är allt jag begär

Är så trött på allt. Har en massa "måsten" som jag försöker att beta av, men trots detta så räcker det inte. Dessa "måsten" hänger över mig och jag känner att jag verkligen måste göra ALLT. Helst nu, helst igår. Fläskpannkakan står i ugnen och är färdig om en liten stund, efter middagen blir det ett besök hos ytterligare ett födelsedagsbarn. Lite tårta kanske muntrar upp stressmonstret inom mig? Vi får se, men jag försöker att intala mig själv att det är ok att skippa ridning, städning och diverse annat bara jag får åtminstone något gjort.

Nu får det vara nog, någon gång måste jag ta tag i det här problemet, och det är precis vad jag tänker göra så fort morgondagen gryr. Ett samtal till VC för att (igen) börja bekämpa den demon som verkar besitta mig, har gjort ett antal försök tidigare och jag har kommit långt. Nu måste jag bara lära mig att hantera mitt liv som uppenbarligen inte kommer att blir mycket stabilare utav sig själv. Hatar detta tillstånd! 

Min vardag fungerar inte som den ska.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0