Jakten på stallplatsen fortsätter...

Jag blir psykiskt svettig av allt det här.

Tittat på två stallplatser idag och ingen av dem har gett mig känslan att; Wow, här ska hon stå! Snacka om att detta tär på mig riktigt mycket. Begär bara att jag får någon ridväg som ger mig möjlighet att rida i alla gångarter och vettiga människor som delar min hästfilosofi någorlunda. Har ringt runt till flera olika personer i jakt på tips och dessutom pratat med ytterligare två på fb.

Jag vill verkligen att min magkänsla skall vara rätt när jag väljer stallplats, dessvärre verkar det som att det är oerhört svårt att ens kunna välja mellan olika alternativ. Har två alternativ kvar som jag skall kolla upp i morgon och jag hoppas, hoppas, hoppas att det löser sig då. Jag må vara enveten, men om jag inte har möjlighet att rida ute i skog och mark så kan jag lika gärna stå över ridningen. Vill inte flytta till ett ställe och känna att allt inte stämmer överrens.

Håll tummarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0