Jag räknar pengar hela dagarna...

Vill bara att jag ska få besked från CSN så att jag får möjlighet att ta hem 'Blomman' och ordna upp allt ekonomiskt som blivit lidande nu den senaste tiden. Har precis pratat med dem på CSN som säger att handläggningstiden kan ta upp emot 2 veckor (på grund av deras strul). Jag spyr. Hatar att ha dessa förutsättningar för att bli med häst igen. Det kommer att lösa sig, men att gå runt och vara en fattiglapp och panta flaskor för att ha råd med mjölk är inte min kopp te.

Har aldrig varit med om att det ska ta så här lång tid för att något skall hända och visst, min planering var inte särskilt smidig men det är inte mitt fel att tiden dras ut minst 2 veckor för att Csn inte behagar skicka ett meddelande om vad som är fel. Först när jag suttit och ringt 4 gånger en och samma dag kommer ett besked om varför det tar tid med min ansökan. Då är något fel någonstans känner jag.


"Fattig är den som räknar sina pengar."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0