Skallebank

Ont i skallen. Vet inte om det är vätskebrist eller om det beror på något annat, jag har druckit relativt bra idag. Kanske inte tillräckligt dock. Jag har precis ätit middag och ska gå ut och gå med Nikita innan syster Louise kommer och hämtar henne. Nu är det vi som jobbar lördag och söndag åtminstone, sen eventuellt för mig måndag och tisdag natt. Är egentligen ingen hundmänniska, är för lat för att det ska gå ihop. Får dåligt samvete om jag inte aktiverar hunden hela tiden, men det är mysigt. Ibland.


Kommentarer
Caroline

SV: Okej, ja jag rider mycket barbacka också :) men det hjälper ju mig inte med att få greppet om stigbyglarna. Jag vill ju variera med att träna min balans och sits (vid barbackaridning), samt att rida med sadel ibland och träna min sits och allt liksom som jag behöver träna på.



Okej, härligt! :) Vi har haft +25 grader i skuggan idag, så jäkla skönt :D älskar vädret. Tyvärr kommer det regna nästa vecka, men sommaren har ju nyss bara börjat. ;)

2011-06-10 @ 21:55:01
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0