Torftigt, men ändå svettigt?

Idag har jag upplevt en av de värsta och mest svettiga dagar någonsin på mitt sommararbete. Svetten har flödat och desto mer har jag druckit. Minst fyra liter vatten och säkerligen minst en liter läsk utspritt över dagen. Blomman vilar idag, men i morgon efter jobbet så åker jag ut till stallet för en ridtur tillsammans med henne. Skulle vilja träna på ridplanen men tänker hålla mig därifrån, får hitta på något skoj att göra ute istället. 

Har lite idétorka över vad jag ska träna på när jag rider. Om inte annat så kanske det är skönast med en längre skrittur i morgon med tanke på vädret som varit och att jag just gått av ett 12-timmars pass på helvetesfabriken. Viktigt för att stärka hennes leder om inte annat och det är bra bara det, tycker att det är viktigt att lägga in en sådan en eller ett par gånger i veckan.


Kommentarer
Snushönan

Jag saknar dig! Nästan till och med ditt sjungande. :o



Och jag tycker ni kan ta en lugn skrittur bara. Slit inte ut er i värmen! ;)

2011-06-12 @ 00:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0