Uppdrag: Viktminskning.

Efter drygt 4 månader i ide tycker jag att det är dags att komma igång med bloggandet igen. Jag har förvisso hållt igång något på systerbloggen http://strindlund.blogg.se/hastlivet där jag skriver om mig och min polack Moro, samt hagkompisen Fossil. Då mitt övriga liv inte passar in på den så väljer jag däför att öppna upp denna igen, önskar bara att jag var lite mer kreativ så att jag kunde designa om den. Tycker den blir så tråkig i längden då jag ser de som har de allra värsta designerna.

Före jul och nyår höll jag igång riktigt bra med viktväktarna och gick ner 7,1 kg på 7 veckor. Dessvärre orsakade julhelgen mig bara en massa oregelbundenheter som fick mig att tappa motivationen helt. Ja, och efter det har jag inte gjort något alls för att gå ner i vikt. Men jag tror att det nu är dags, har suttit och planerat lite och insett att jag vill och måste gå ner 15 kg tills den 22 augusti då jag och min sambo Jonny gifter oss.

Detta uppehåll har resulterat i +4 kg igen så det är i princip som att börja om på ruta ett igen.

Skall försöka hålla alla uppdaterade genom min blogg, och genom den även hålla mitt humör uppe! Har tyvärr haft ett humör som pendlat kraftigt under den här perioden. Min mage säger ifrån all skräpmat som jag under de här månaderna slängt i mig.

Uppdaterar senare veckan 16´s matschema, den kommer inte vara helt spikad men jag kommer att lägga fokus på regelbundna mattider och hyffsat matintag för att få rutin på det hela.

På återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0